Јавна набавка 07/14 - Набавка рендген апарата
На основу чл. 60 став 1. тачка 1. ЗЈН, („Сл.гласник РС“,бр. 124/2012) Наручилац
Назив:Дом здравља Мали Зворник
Адреса: Рибарска 25, Мали Зворник
Интернет страница: www.dzmalizvornik.org.rs
Врста наручиоца: здравство
Објављује
ПОЗИВ ЗА ПОДНОШЕЊЕ ПОНУДЕ
Врста предмета јавне набавке: Јавна набавка велике вредности
Врста предмета: Добра
Oпис предмета набавке, назив и ознака из општег речника набавке:
Предмет јавне набавке је набавка рендген апарата за потребе Дома здравља Мали Зворник
ОРН: 33111000– Рендгенски уређаји
Набавка није обликована по партијама.
Критеријум, елементи критеријума за доделу уговора: Најнижа понуђена цена
Начин преузимања конкурсне документације:
- На порталу јавних набавки,
- Путем интернет странице наручиоца: www.dzmalizvornik.org.rs
- Лично код наручиоца на адреси Дом здравља Мали Зворник, Рибарска 25, сваким радним даном од 07-15 часова до дана истека рока за подношење понуда.
Начин подношења понуде и рок за подношење понуде:
Понуђач понуду подноси непосредно или путем поште у затвореној коверти, затвореној на начин да се приликом отварања понуда може са сигурношћу утврдити да се први пут отвара са назнаком: Понуда за јавну набавку добара– Рендген апарат, бр. 07/14 . На полеђини коверте навести назив понуђача, адресу и телефон, као и име и презиме овлашћеног лица за контакт. Крајњи рок за подношење понуда: 13.10.2014.године до 12:00 часова
Место, време и начин отварања понуда
Време отварања понуда: 13.10.2014.године у 13:00 часова
Место отварања понуда: Дом здравља Мали Зворник - Управа
Услови под којима представници понуђача могу учествовати у поступку отварања понуда:
Пре почетка отварања понуда представник понуђача који ће присуствовати поступку отварања понуда и активно учествовати, дужан је да Комисији за јавну набавку преда писано овлашћење. Овлашћење мора бити заведено код понуђача (са бројем и датумом), оверено печатом и потписом од стране овлашћеног лица понуђача. Уколико представник понуђача не достави наведено овлашћење, представник ће бити третиран као општа јавност и неће моћи да активно учествује у поступку отварања.
Уколико поступку отварања присуствује законски заступник понуђача, неопходно је да се као такав легитимише изводом из АПР-а и личних докумената (лична карта, пасош и сл.).
Уколико понуђач не достави наведени извод из АПР-а, Комисија ће пре почетка отварања понуда извршити проверу података на сајту АПР.
Рок за доношење одлуке: Оквирни рок у коме ће наручилац донети одлуку о додели уговора, односно одлуку о обустави поступка је 10 дана од дана отварања понуда.
Особа за контакт: Др Гордана Цмиљановић, Вукашин Ерић, Милорад Павловић
Тел. 015/472-211, Факс: 015/471-910
КОМИСИЈА ЗА ЈАВНУ НАБАВКУ
02.10.2014. Захтев за појашњење Конкурсне документације >>>
03.10.2014. Појашњење Конкурсне документације >>>
07.10.2014. Измена Појашњења конкурсне документације Висарис доо>>>
07.10.2014. Додатне информације и појашњења >>>
07.10.2014. Измена Појашњења конкурсне документације Alpha Imaging >>>