Јавна набавка 02/15 - Лекови
На основу члана 60. Законао јавним набавкама („Службени гласник Републике Србије„ број 124/12) и Одлуке о покретању поступка јавне набавке мале вредности набавка ампулираних лекова , број 127Наручилац
Назив:ДОМ ЗДРАВЉА МАЛИ ЗВОРНИК
Адреса:Рибарска 25, 15318 МАЛИ ЗВОРНИК
Интернет страница:www.dzmalizvornik.org.rs
Врста наручиоца: здравство
Објављује:
ПОЗИВ
За подношење понуда за јавну набавку мале вредности
Набавка ампулираних лекова
1. Врста поступка јавненабавке: јавна набавка мале вредности
2. Врста предмета: Добра
3. Опис предмета набавке, назив и ознака из општег речника набавке:
Предмет јавне набавке је набавка ампулираних лекова за потребе Дома здравља Мали Зворник
ОРН: 33600000- Фрамацеутски производи
4. Јавна набавкаje обликована у партије:
ПАРТИЈА БРОЈ 1 : Ампулирани лекови
ПАРТИЈА БРОЈ 2 : Нерегистровани лекови
ПАРТИЈА БРОЈ 3 : Серуми
5. Критеријум, елементи критеријума за доделу уговора:
Најнижа понуђена цена;
6. Понуде са варијантама нису дозвољене.
7. Преузимање конкурсне документације:
- на Порталу јавних набавки
- на интернет страници наручиоца:www.dzmalizvornik.org.rs
- непосредно код наручиоца на адреси Дом здравља Мали Зворник, Рибраска 25
сваким радним даном у периоду 07 – 15 часова, до дана истека рока за подношење понуда
8. Начин подношења понуда и рок:
Понуђач понуду подноси непосредно или путем поште у затвореној коверти, затвореној на начин да се приликом отварања понуда може са сигурношћу утврдити да се први пут отвара, са назнаком: Понуда за јавну набаку добара – ампулирани лекови - ЈНМВ бр. 02/2015 – Партија бр. _____ – НЕ ОТВАРАТИ.
На полеђини коверте навести назив понуђача, адресу и телефон, као и име и презиме овлашћеног лица за контакт.
Крајњи рок за подношење понуда : 10.03.2015. године до 12:00 часова
9. Место, време и начин отварања понуда:
Јавно отварање понуда обавиће се 10.03.2015. године у 13:00 часова у
просторијама Дома здрављаМали Зворник – Управа, Рибарска 25 15318 Мали
Зворник.
10. Услови под којима представници понуђача могу учествовати у поступку отварања понуда:
Пре почетка отварања понуда представник понуђача, који ће присуствовати поступку отварања понуда и активно учествовати, дужан је да Комисији за јавну
набавку преда писано овлашћење. Овлашћење мора бити заведено код понуђача (са бројем и датумом), оверено печатом и потписом од стране овлашћеног лица
понуђача. Уколико представник понуђача не достави наведено овлашћење биће третиран као општа личност и неће моћи да активно учествује у поступку отварања.
Уколико поступку отварања присутвује законски заступник понуђача, неопходно је да се као такав легитимише изводом из АПР-а и личних докуманата ( лична карта, пасош и сл.).
11. Рок за доношење одлуке:
Одлука о додели уговора биће донета у року од 10 дана од дана јавног отварања понуда и биће достављена свим понуђачима у року од 3 дана од дана њеног доношења.
12 Особе за контакт: Драгана Поповић, Станојка Игњатовић
Еmail: адреса (или број факса): Ова адреса ел. поште је заштићена од спамботова. Омогућите JavaScript да бисте је видели.
015/471-910
Комисија за јавне набавке
мале вредности
Обавештење о измени конкурсне документације>>>